Backoffice medewerker/Office manager

Gewenst aantal uren: 32 uur40 uur
Opleidingsniveau: MBO/HBO
Salaris indicatie: €2600 - €3000 per maand
Locatie: Aalsmeer

Functieomschrijving

Als Office Manager speel je een essentiële rol in de productieplanning. Je zorgt ervoor dat de bestelde producten op tijd worden geleverd. Je voert alle taken snel en efficiënt uit, zoals het invoeren van verkoop- en inkooporders voor componenten en grondstoffen, en het bewaken van het leveringsproces. Verder ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige en volledige orderadministratie.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Met jouw enthousiasme en fijne werkwijze begin je aan je taken. Als Office Manager ben jij het aanspreekpunt voor de afdelingen Verkoop, Inkoop, Supply Chain en Logistiek binnen het bedrijf.

Dit zijn je verdere verantwoordelijkheden:

  • Je helpt met het opstellen van offertes en prijscalculaties;
  • Het Invoeren en verwerken van orders;
  • Controle van prijzen in het systeem voor zowel gereed product als de grondstoffen en componenten;
  • Jou eigen Input geven voor een optimale productie planning;
  • Afhandelen van klachten.

Functie-eisen

Jouw talenten als Office Manager:

Uiteraard kijken we naar je werkervaring en opleiding. Maar, dit is niet het allerbelangrijkste! Er wordt vooral waarde gehecht aan jou als persoon. Jouw persoonlijkheid en karakter spelen een doorslaggevende rol. Om succesvol te zijn in deze rol, is het belangrijk dat je oog voor detail hebt, initiatief neemt en gericht bent op resultaat en klanttevredenheid.

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Bij voorkeur heb je al ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
  • Je weet van aanpakken, bent gedreven en gaat altijd voor het beste resultaat;
  • Je bent administratief sterk onderlegd.

Wat kun je verwachten

Een dynamische omgeving met volop mogelijkheden voor groei. Er is genoeg ruimte voor eigen initiatief, dit wordt zelfs zeer gewaardeerd!

We bieden je:

  • Een team met gezellige en hardwerkende collega's;
  • Een salaris dat recht doet aan jouw ervaring en ambities;
  • Een reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding;
  • Een winstdelingsregeling, ook jij profiteert ervan als er goede resultaten worden behaald;
  • Een pensioenregeling
  • Korting op het volledige assortiment;
  • Verschillende scholingsmogelijkheden via de eigen academie;
  • Leuke activiteiten zoals bootcamp op locatie, jaarlijks teamuitje en een gezellige vrijdagmiddagborrel om de week mee af te sluiten;
  • Diverse gezamenlijke evenementen met je collega's (en je gezin).

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is groot in de verpakkingsmarkt, hééél groot. Door diverse overname groet het bedrijf hard en is daarom op zoek naar mensen die meebouwen aan de groei van de organisatie. Het bedrijf waar je komt te werken levert vanuit meerdere vestigingen in Nederland en andere landen aan ruim 75 landen wereldwijd. 

Meer informatie

LaRock Werkt wil haar kandidaten graag goed leren kennen. Wij nodigen kandidaten daarom altijd eerst uit op ons kantoor in Roelofarendsveen voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. We horen graag jouw verhaal, bespreken de vacature en kijken of er een match is met onze opdrachtgever. Zien wij een match? We stellen je dan graag voor aan onze opdrachtgever!

Wij zijn steengoed in arbeidsbemiddeling! Kijk voor meer vacatures op www.larockwerkt.nl.

Solliciteer direct