Magazijnbeheerder

Gewenst aantal uren: 32 uur40 uur
Opleidingsniveau: Mbo
Salaris indicatie: €2300 - €2800 per maand
Locatie: Amstelveen

Functieomschrijving

In jouw rol als magazijnbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheren van de inkomende & uitgaande goederen en het efficiënt opslaan hiervan. De acties die jij uitvoert, leiden tot een overeenstemming tussen het systeem en fysieke inventaris. Dit alles om het logistieke proces zo optimaal mogelijk in te richten en te zorgen voor een snelle, efficiënte en betrouwbare uitvoering van de activiteiten in het magazijn binnen de gestelde termijn. 

Voor het goed verlopen van het geautomatiseerde proces is nauwkeurigheid en efficiënte van groot belang. Naast het beheren van de goederen houd je je ook bezig met een stukje procesverbetering en werk je samen met het team om het geautomatiseerde proces naar een nog hoger niveau te tillen. Daarnaast voer je dagelijks, wekelijks of maandelijks eenvoudige tests en tellingen uit om te controleren of aan de specificaties is voldaan en of de voorraad op orde is, zoals: 

  • Zowel handmatige als systeem gestuurde cyclecounting;
  • Onderzoek naar negatieve voorraad;
  • Je controleert dagelijks voorraadrapportages en bij eventuele afwijkingen los jij deze op en gaat na wat er is gebeurd;
  • Je werk volgens de goedgekeurde SOP's zoals ABC en andere opslagstrategieën;
  • Eventuele processen die niet gaan zoals de bedoeling is, rapporteer jij aan de Magazijnmanager, bijvoorbeeld ontbrekende locatie-labels, verwarrende bewegwijzering, enz.;
  • Bij orderverwerking en andere magazijn gerelateerde werkzaamheden spring jij indien nodig bij.

Functie-eisen

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en ervaring in het opslaan van goederen in een magazijn;
  • Je hebt kennis van en ervaring met logistieke en magazijnprocessen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt van nature een praktische aanpakkersmentaliteit en kunt snel werken zonder kwaliteit te verliezen;
  • Je bent communicatief vaardig en spreekt collega's op de juiste manier aan om processen te volgen en fouten te voorkomen;
  • Jij hebt het oog voor verbeteringen en gaat oplossingsgericht te werk.

Wat kun je verwachten

Bij onze opdrachtgever is er veel ruimte voor ontwikkeling. Ook is er bij dit bedrijf veel ruimte voor eigen initiatief; dat wordt zelfs erg op prijs gesteld.
Verder kun je het volgende verwachten:

  • gezellige en hardwerkende collega's
  • een salaris dat recht doet aan jouw ervaring en ambities
  • mogelijkheid tot hybride werken, thuis of op een van de locaties van de opdrachtgever 
  • 27 verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband
  • een reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding
  • leuke activiteiten zoals bootcamp op locatie, jaarlijks teamuitje en een gezellige vrijdagmiddagborrel om de week mee af te sluiten
  • diverse gezamenlijke evenementen met je collega's (en je gezin).

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is groot in de verpakkingsmarkt, hééél groot. Door diverse overname groet het bedrijf hard en is daarom op zoek naar mensen die meebouwen aan de groei van de organisatie. Het bedrijf waar je komt te werken levert vanuit meerdere vestigingen in Nederland en andere landen aan ruim 75 landen wereldwijd. 

Meer informatie

LaRock Werkt wil haar kandidaten graag goed leren kennen. Wij nodigen kandidaten daarom altijd eerst uit op ons kantoor in Roelofarendsveen voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. We horen graag jouw verhaal, bespreken de vacature en kijken of er een match is met onze opdrachtgever. Zien wij een match? We stellen je dan graag voor aan onze opdrachtgever!

Wij zijn steengoed in arbeidsbemiddeling! Kijk voor meer vacatures op www.larockwerkt.nl.

Solliciteer direct